Zaterdagavond stond voor Floriant de levensbelangrijke thuiswedstrijd tegen rechtstreekse concurrent Voorwaarts/Molinos op het programma. Bij een overwinning konden de Blue Sharks de groen-witten volledig uit de race naar Herentals spelen. Een nederlaag zou er dan weer voor zorgen dat Floriant de laatste 2 wedstrijden haar eigen lot niet meer in handen zou hebben. Er was alvast veel volk opgedaagd om de Merelbekenaars naar de winst te stuwen.

Op zaterdagavond ontving Floriant met Temse de nieuwkomer in de Topleague.
De Temsenaren hadden alvast een uitgebreide supportersschare meegebracht naar Merelbeke, waardoor Ter Wallen goed vol zat voor het eerste duel der Oost-Vlaamse ploegen in de hoogste klasse.

Zaterdagavond ontving Floriant in zijn eerste thuiswedstrijd van het seizoen Borgerhout/GW.
De partij stond voor een stuk in het teken van de terugkeer van Ruben Vergaert naar Merelbeke, hij kreeg alvast een warm welkom van de thuissupporters.

Volg ons op sociale media
  Je vindt recente nieuwsberichten en foto's van onze #BlueSharks op Facebook en Instagram.

Clubnieuws
Floriant speelt de kruisfinales van zaalseizoen 2023-2024
28/02/2024
Floriant op weg naar 4e plaats na winst tegen Voorwaarts
18/02/2024
Wie zijn de trainers van Floriant U13?
17/12/2023
Floriant haalt het in Oost-Vlaamse derby van Temse
17/12/2023
Floriant wint spannende strijd met Borgerhout/GW