Ben jij op zoek naar een sportieve uitdaging? Speel je graag met een bal? Ben je op zoek naar een toffe ploeg, een familiale sportclub? Floriant biedt korfbal aan op alle niveaus voor spelers vanaf 3 jaar tot ...

Korfbal is voor alle leeftijden en op alle niveaus een gemengde sport!

Voor al onze jeugdploegen zijn we nog op zoek naar sportieve meisjes, maar jongens zijn natuurlijk ook welkom!

Floriant is een korfbalclub in Merelbeke waar zowel competitief als recreatief gesport wordt. De club staat open voor dames, heren, jongens en meisjes, met een aanbod op maat van iedere speler.

We bieden kansen aan het talent van meer dan 230 leden, van kleuters tot senioren, actief in 12 jeugdploegen en 5 ploegen voor volwassenen. De inzet van al onze (jeugd)trainers, bestuur, supporters, ouders en vrijwilligers maakt dat Floriant een (h)echte familieclub is.

Volg ons op sociale media
  Je vindt recente nieuwsberichten en foto's van onze #BlueSharks op Facebook en Instagram.

Clubnieuws
Floriant speelt de kruisfinales van zaalseizoen 2023-2024
28/02/2024
Floriant op weg naar 4e plaats na winst tegen Voorwaarts
18/02/2024
Wie zijn de trainers van Floriant U13?
17/12/2023
Floriant haalt het in Oost-Vlaamse derby van Temse
17/12/2023
Floriant wint spannende strijd met Borgerhout/GW